Felanmälan

Här kan du få hjälp med:

  • Fel i boendet
  • Fel på fastighet/tvättstuga
  • Fel på ventilation/värme
  • Borttappad nyckel, extranyckel, avbruten nyckel

Om du vill anmäla skadedjur kontaktar du Rentokil direkt. Uppge att du är hyresgäst hos Stubo.

  • Via webben: www.rentokil.se
  • Via telefon: 010-470 49 50

När det är akut

på kvällar och helger

Om du behöver göra en felanmälan som är akut (forsande vatten, översvämning, strömlös lägenhet samt kyl och/eller frys som inte fungerar) är du välkommen att göra den via vår samarbetspartner Securitas.

Det finns tre sätt att anmäla ett fel i din lägenhet eller i din fastighet.

Mina sidor

Det enklaste och snabbaste sättet att felanmäla är att logga in på Mina sidor och göra din felanmälan. När du skickar ditt ärende till oss via Mina sidor skapas en arbetsorder och handläggningstiden blir därför kortare.

Skicka e-post

Vi läser e-post under våra öppettider och återkommer till dig så snart vi kan.

Vi skapar manuellt en arbetsorder och handläggningstiden kan därför bli lite längre.

Skicka din felanmälan till felanmalan@stubo.se.

Ring oss

Välkommen att ringa oss under våra telefontider.

Måndagar – torsdagar:
07:30 – 09:00
14:00 – 16:00

Fredagar:
07:30 – 9:00
14:00 – 15:00

Sekretessöversikt
Stubo

Denna webbplats använder cookies så att vi kan ge dig bästa möjliga användarupplevelse. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.

Nödvändiga cookies

Nödvändig cookie används så att vi kan spara dina inställningar för cookie-inställningar.

Google Analytics

Denna webbplats använder Google Analytics för att samla in anonym information såsom antalet besökare på webbplatsen och de mest populära sidorna.

Att hålla denna cookie aktiverad hjälper oss att förbättra vår webbplats.