
Felanmälan
Här kan du få hjälp med:
- Fel i boendet
- Fel på fastighet/tvättstuga
- Fel på ventilation/värme
- Borttappad nyckel, extranyckel, avbruten nyckel
Det finns tre sätt att anmäla ett fel i din lägenhet eller i din fastighet.
1
Mina sidor
Det enklaste och snabbaste sättet att felanmäla är att logga in på Mina sidor och göra din felanmälan. När du skickar ditt ärende till oss via Mina sidor skapas en arbetsorder och handläggningstiden blir därför kortare.
2
Skicka e-post
3
Ring oss
Telefontid måndagar-torsdagar
07:00 – 09:00
14:00 – 16:00
På fredagar- 07.00-9.00 och 14.00-15.00
Kvällar och helger
Om du behöver göra en felanmälan som är akut (forsande vatten, översvämning, strömlös lägenhet samt kyl och/eller frys som inte fungerar) är du välkommen att göra den via vår samarbetspartner Securitas tel: 010-470 53 04.